[Linux-programlama] PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

---------

[Linux-programlama] PHP'den MySQL'i kullanmak için sýnýf/class arýyorum...

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 03 Dec 2008 13:55:27 +0200

Arkadaþlar,

Önceleri, PHP kullanarak MySQL tablolarýmý yönetme iþini PHAkt ile
(http://www.interaktonline.com/Products/Free-Products/PHAkt/EOL/)
yapmaktaydým. Ancak, PHAkt 'ýn Macromedia tarafýndan satýn alýnmasý
(onu da Adobe satýn aldý) ile birlikte bu konudaki destek ve ürün
ortadan kalkmýþ oldu.

O zamandan beri MySQL ile ilgili tüm kodlamamý herhangi bir
kütüphane/sýnýf *kullanmaksýzýn* el ile yapmaktayým.

Bugünlerde, MySQL ile olan iletiþimi bir sýnýf/class kullanarak yapma
fikrim oluþtu. Bu konuyu araþtýrýrken www.phpobjectgenerator.com (POG)
adlý siteyle karþýlaþtým.

Sizce, POG iyi bir seçenek mi? Önerebileceðiniz baþka bir þey olabilir mi?

Selamlar,
Nuri AKMAN