[Linux-programlama] Re: Sendmail ve Forward

---------

[Linux-programlama] Re: Sendmail ve Forward

From: Tuncay BAS <tuncay_at_bir.net.tr>
Date: Wed, 3 Dec 2008 08:57:48 +0200

malesef bu gavurlar manuelleri yemiþ yutmuþ adamlar için yazdýklarýndan pek
fazla bilgi yok.

.forward dosyasýný kullanýcýnýn home dizininde oluþturmamý söylüyor ama
çalýþmadý.

bizde emailler var/mail altýnda tutuluyor.

etc/mail altýnda ise ayarlar var.

her iki yerdede kullanýcýya ait mesala abc.forward dosyasý oluþturdum. ama
yemedi.