[Linux-programlama] Re: Değişken Veri Yapıları

---------

[Linux-programlama] Re: Değişken Veri Yapıları

From: ANIL KARADAĞ <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Wed, 3 Dec 2008 00:12:52 +0200

Google bu güzel hizmetini verdiginiz linklerle gördüm tesekkurler :). Konuya
donersek
google her ne kadar soru tiplerinde bazı kısıtlara sahip olsada dinamik bir
sekilde form olusturdugundan ben onerilerinden 2 ve 3 ustunde dururdum. 2.
secenekten ziyade dinamik olan bu yapi icin 3. secenegi daha uygun
buluyorum. formdaki alanlari php kullanıyorsaniz php array olarak
tanımlayip, ilgili tablonun ilgili alanına array olarak yazardim.

Siralama icin kayit id si isin icin yeterli olacaktir. Onun dısındaki
sıralamalarida veri tabanina kayit edilen dizi ustunden yapabilirsiniz.

iyi calismalar

3. secenekte

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.