[Linux-programlama] jpgraph vs pchart

---------

[Linux-programlama] jpgraph vs pchart

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Wed, 03 Dec 2008 10:34:59 +0200

Normalde lokalde kullandığımız intranet için grafik çizen bir kaç fonksiyona
ihtiyacım var, aslında oturup bir kütüphane yazmıştım ama sadece çizgisel
grafikler çiziyor o yüzden jpgraph indirip denedim, gayette memnun kaldım,
fakat jpgraph'in lisans sıkıntısı var o yüzden pchart'ı denemeye başladım,
ondan da memnun kaldım ama sanki pchart'ın performans problemleri varmış
gibi duruyor.

daha önce benzer bir grafik çizim kütüphanesi kullanan var mı? varsa önerisi
olan çıkar mı?

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com