[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 02:06:49 +0300

pardon ama burası bir "linux" mail listesi mi?

gönderilen mesajları okudukça inanın yerin dibine girer gibi hissettim...
open source felsefesi paylaşımcılık değil midir? paylaşım hoşgörü getirmez
mi? yok efendim ben mühendisim yok efendim ben alaylı coderım.... gibi saçma
sapan mevzulara ne gerek var...

coder olmuş mühendis olmuş falan olmuş filan olmuş... bi insan zamanını
emeğini ve bilgisini harcayıp bunu paylaşıma sunduktan sonra ve bu yaptığı
işle insanlara faydası olduktan sonra neci olduğunun ne anlamı kalıyorki?

mühendislerin yazdığı sistemlerin üstüne coderlar program yazmasaydı o
sistemin bi değeri kalır mıydı?
eğer ortada program yazacak bi sistem olmasaydı coder diye bir ünvan olur
muydu?

burada herkes birbine muhtaç... ve allahtan herkes bu şekilde düşünmüyorda
linux gibi güzel bir sistem ortaya çıkmış...