[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 00:49:44 +0300

Özlem Saygılı yazmış:
> Hayır biz eğitim li olmasını ve eğitilebilir öğrenebilir kendini
> geliştirmek isteyebilir bir personel arıyoruz...
>
> meslek basit değil. en kritik ve öenmli mesleklerden biri...
dalga mı geçiyorsunuz?
> eğitilebilir öğrenebilir kendini geliştirmek isteyebilir
bunu yazabildiğinize göre anlaşılan sizin bu işlerin ne olduğuna dair
bir eğitim almanız gerekiyor.
ben 8 yıldır C ve php ile kod yazıyorum ama maliye mezunuyum. ne yani
şimdi ben eğitilemez ve öğretilemez mi oluyorum? Sayın Doruk hocamında
belirttiği gibi burası linux-programlama listesi, öncelikle gidin
mailinizi nereye atmanız gerektiğini öğrenin. hiç olmadığım kadar
sinirlendirdiniz gece gece beni. eğer kod geliştirecek birini
arıyorsanız o zaman verilen işi yapabilecek kod yazarı (coder) arıyoruz
deyin, yok eğer ben proje yönetecek birini arıyorum diyorsanız o zaman
da proje yöneticisi bir uzman arıyorum deyin, yok ben bir eleman
istihdam edeceğim ki; eşi benzeri görülmemiş bir kabiliyette hem
projeleri yönetecek, hem kod yazacak, hem ar-ge yapacak, hem iş takibi
yapacak, hem çay getirecek, hem botlarımı bağlayacak vs.. diyorsanız o
zaman iş değişir tabiki. ben talibim mesela, 2500 ytl proje yönetimi
için, 2000 ytl kod yazmak için, 2000 ytl ar-ge için, 1000 ytl iş takibi
için, 600 ytl çaycılık ve 600 ytl de bot bağlamak için talep ediyorum.
en sonda belirttiğim "vs." ise benden hediye olsun. karşılıyorsanız
yarın ilk uçakla izmir'deyim.

--

/**
 * @author Atıf CEYLAN