[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 08:53:12 +0300

Özlem Saygılı @ 13-04-2008 21:32:
> ücret kişinin kabiliyetine bağlıdır. yapabilecekleri ile ölçülür...siz
> kendinize güveniyorsanız fiyatınız bellidir.

hanımefendi;

hali hazırda çalışıyorum, işimden memnunum teşekkür ederim. dediğim gibi
'merakımdan soruyorum'.

verdiğiniz cevaptan anladığım kadarı ile sizin kafanızda böyle bir rakam
oluşmamış, ihaleye çıkıp en ucuza kim yaparsa işi ona havale etmeyi
düşünüyorsunuz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com