[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

---------

[Linux-programlama] Re: PHP bilen yazılımcı arıyoruz

From: huseyin mert <huseyinin_at_gmail.com>
Date: Mon, 14 Apr 2008 10:53:50 +0300

2008/4/14 Atıf CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>:

> eğer kod geliştirecek birini
> arıyorsanız o zaman verilen işi yapabilecek kod yazarı (coder) arıyoruz
> deyin, yok eğer ben proje yönetecek birini arıyorum diyorsanız o zaman
> da proje yöneticisi bir uzman arıyorum deyin, yok ben bir eleman
> istihdam edeceğim ki; eşi benzeri görülmemiş bir kabiliyette hem
> projeleri yönetecek, hem kod yazacak, hem ar-ge yapacak, hem iş takibi
> yapacak, hem çay getirecek, hem botlarımı bağlayacak vs.. diyorsanız o
> zaman iş değişir tabiki. ben talibim mesela, 2500 ytl proje yönetimi
> [...]
İçimdeki tüm yağlanmaları eriten müthiş bir teklif olmuş. Tebrik ederim sizi
4 elle alkışlıyorum.
http://www.hasanyalcin.com/?p=218 Hasan abinin yazdığı yazı geldi aklıma.

Ben de teklif verip fiyat düşürmek isterdim fakat sizin almanızı isterim...
hem de bak bu abimiz bu şartlarda çalışıyor
ben de isterem derim yaptığımız işi ciddiye alınması için ibret olur. Çünkü
cidden yaptığımız işin ne dumanı var ne çöpü...
Oturuyoruz günlerce ekranda kodlar yazıyoruz. Bitkisel hayata girmiş bir
hastanın ihtiyaçlarından ve hareketlerinden fazla
bir hareketimiz bir sözümüz de olmuyor. Sonra müşteri "hık olmamış
beğenmedim!" (ne kadar sinir bozucu) deyince kafayı bozan
da biziz. Gözlerimizin nurunu kaçıran da biziz. Sonra "Yufka da açabiliyor
musun?" sorusuna muhatap bırakılacağız Öyle Mİ!!??

Özlem hanım sizin nezdinizde bütün işverenlere içimizi döktük umarım siz de
nasiblenmişsinizdir.

--
Hüseyin MERT
http://www.hmert.com