[Linux-programlama] Re: Mootools Ä°E Cahce Problemi

From: Mehmet Fatih YILDIZ (fatih.mfyz@gmail.com)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 12:55:43 EEST

Muhtemelen ayný url'i istek olarak çaðýrdýðýndan sunucuya istek
göndermeden cache'deki içeriði alýp koyuyor dediðin gibi.
PHP ile yapýyorsan header ile sayfanýn cache'lenmesini
engelleyebilirsin:

header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1
header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Date in the past

kodlarý yardýmcý olacaktýr. (alýntý: php.net)

--
Mehmet Fatih YILDIZ
http://www.mfyz.com