[Linux-programlama] Re: Mysql 5 Türkçe karakter sorunu

From: binan (blacknightro@gmail.com)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 12:53:22 EEST

; MySQL extensions default connection charset settings
mysql.connect_charset = latin5
mysqli.connect_charset = latin5
pdo_mysql.connect_charset = latin5

arastirmalarim sonunda yukaridakileri buldum... yukaridakileri
php.inidosyasina ekledigimde sorun duzeldi...

yardimci olan arkadaslara cok tesekkur ederim..

iyi calismalar. ...