[Linux-programlama] Mootools Ä°E Cahce Problemi

From: Onur Canci (onur.canci@gmail.com)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 12:50:23 EEST

    mootools ile ajax requesti yapan bir sayfam var. Linke tıklandığı zaman
kendini güncelleyen bir spete uygulaması yazdım. Linke tıklandığında zaman
sepetteki ürünlerin listesinin AJAX requesti alıp bi <div>in içine
yazıdırıyorum. Buraya kadar herşey güzel. Önden 2 ürünü sepete ekliyorum
sonra bi ürün daha ekliyorum buraya kadar da herşey güzel. Sonra Sepeti
boşalt diyorum. Ardından en son eklediğim ürünü tek başına sepete ekle
dediğim zaman firefox hiçbir sorun olmadan ekliyor. Ancak İE cache deki
verileri geri yüklüyor yani arkaplanda bir AJAX requesti çalıştırmak yerine
eski verileri ekrana getiriyor.

Bu sorun ile daha önce karşılaşan var mı?
Varsa bu sorunu nasıl aştınız?

Ceveplarınız için teşekkürler.

--
M. ONUR CANCI