[Linux-programlama] Re: Mootools Ä°E Cahce Problemi

From: Deniz Dizman (deniz.dizman@gmail.com)
Date: Wed 05 Sep 2007 - 13:17:45 EEST

Yapılan Ajax Requestinin URLsi icine degişken bir parametre ekleyerek bu
sorunu cozebilirsiniz. Ornegin:

1. request:
http://myhost/sepetekle.php?id=1&cacheKiller=ASDNASDHJ

2.request:
 http://myhost/sepetekle.php?id=1&cacheKiller=QUWIEEUQ2

burada cacheKiller parametresi her seferinde random olarak uretilen bir
string olursa IE cachelmeyecektir.

On 9/5/07, Mehmet Fatih YILDIZ <fatih.mfyz@gmail.com> wrote:

> Muhtemelen aynı url'i istek olarak çağırdığından sunucuya istek
> göndermeden cache'deki içeriği alıp koyuyor dediğin gibi.
> PHP ile yapıyorsan header ile sayfanın cache'lenmesini engelleyebilirsin:
>

> header("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); // HTTP/1.1
> header("Expires: Mon, 26 Jul 1997 05:00:00 GMT"); // Date in the past
>

> kodları yardımcı olacaktır. (alıntı: php.net)
>

> On 05.Eyl.2007, at 12:50, Onur Canci wrote:
>
> mootools ile ajax requesti yapan bir sayfam var. Linke tıklandığı
> zaman kendini güncelleyen bir spete uygulaması yazdım. Linke tıklandığında
> [...]

dendiz
http://dendiz.blogspot.com