[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 15:02:59 +0300

arkadaşlar polemiğe gerek yok. dikkat edilmesi gereken bir durum var ve
yöneticilerimiz gruba genel bir bilgilendirme maili yollarlarsa fena
olmaz gibi. öncelikle mail gönderen arkadaşlar (ben de dahil) soru
soracağı konu ile alakalı kısa bir bil verebilirse çok süper olacak :)
bu konu için demiyorum ama soruyu sorarken hangi yazılım diline veya
aracına yönelik olduğu soru sorulan sistemin genel olarak çalışma ortamı
gibi bilgiler cevaplayacak arkadaşlar için gerekli oluyor çoğu zaman.
şahsen doğrudan bir ftp uploadı nasıl yaparım sorusuna cevap vermekten
kaçınırım zira ikinci bir mail atıp, "arkadaş, hangi dil üzerinde
yazıyorsun? sisteme müdehale etme şansın varmı? hangi server yazılımını
kullanıyorsun? aldığın hata mesajları neler? server versiyonu nedir?"
gibi dipsiz bucaksız soruları, soruyu soran arkadaşa sorduktan sonra
soruya cevap vermek işi bana angarya geliyor. burada yazan herkes
php-mysql veya X-Y şeklinde çalışmıyor ki! java ile uğraşan var,
veritabanları ile uğraşan var,c++,php,perl..... bir sürü dilde yazan
arkadaşlar var ve herkes soruyu kendi bildiği dile göre cevaplamaya
çalışıyor. yıllardır