[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

From: Mehmet Zahit Ates <zahit_at_mehmetates.org>
Date: Thu, 25 Oct 2007 14:45:15 +0300

Alişan Balta wrote:
> efendim şimdi programcı arkadaşlar misal php-mysql ile hazırlamış
> olduğu siteyi ftp ile upload etmek isterken hostta rarlı veya parçalı
> dosyaların bir işe yarmıyacağını anladığı anda farklı bir yönteme
> ihtiyaç duyarlar.
Kullanim amacinizi ve sunucu ayrintilarinizi bilmedigimden
uygulanabilirliginden pek emin degilim. "Farkli bir yontem" olmasi
sebebiyle probleme farkli bir boyuttan bakilmasi acisindan yararli olabilir.

* Dosyayi sikistirsaniz (ornegin zipleyip sunucuya gonderseniz )
* Sonra "zip_open" benzeri bir php fonksiyonuyla veya baska bir yolla
dosyayi acsaniz
http://tr2.php.net/manual/en/function.zip-open.php

Not: Amacim kimseyi kirmak veya grubun tanimini hatirlatmak degildi ( ki
buna ne yetkim var ne de haddim ). Sadece belirttigim gibi "merak"ti :)

Mutlu gunler,