[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

From: Serdar Soytetir <tulliana_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 14:26:09 +0300

On Thursday 25 October 2007 13:59:00 Mehmet Zahit Ates şunları yazmıştı:

> 1) SIkI$tirabilirsiniz.
> 2) Parcalara bolebilirsiniz.
>
> Not: Merakimi lutfen affedin, konunun linux-programlama ile ilgisi nedir?

Geçenlerde bir arkadaş listenin adının php-mysql programlama ya da web
programlama olmasını önermişti. Sanırım o arkadaşa bu öneriyi yazdıran bir
windows sunucudaki php sorununu burada çözmeye çalışan bir e-posta idi.
O zaman yadırgadığım bu öneri şimdi mantıklı gelmeye başladı :)
Liste yöneticileri bu e-postayı okuyorsa diye yazıyorum, bir düşünseler
cidden. Mutlaka sizin de dikkatinizi çekiyordur hiç bir ek bilgi vermeden
(burada sadece php konuşulması gerekiyormuş gibi) şunu nasıl yaparım gibi
sorular soruluyor ve sorunun bir php sorusu olduğu bile belli değil. Hayır
bundan rahatsız olacak bir durum yok ama php ile ilgilenmeyenler için bu
e-postaları almak ilginç oluyor :) Daha spesifik bir konuya
(php-mysql-programlama@) liste açmak kötü bir fikir mi acaba?

--
Serdar Soytetir
No.