[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 15:18:38 +0300

On Thursday 25 October 2007 14:26:09 Serdar Soytetir wrote:
> Geçenlerde bir arkadaş listenin adının php-mysql programlama ya da web
> programlama olmasını önermişti. Sanırım o arkadaşa bu öneriyi yazdıran bir
> windows sunucudaki php sorununu burada çözmeye çalışan bir e-posta idi.
> O zaman yadırgadığım bu öneri şimdi mantıklı gelmeye başladı :)
> Liste yöneticileri bu e-postayı okuyorsa diye yazıyorum, bir düşünseler
> cidden. Mutlaka sizin de dikkatinizi çekiyordur hiç bir ek bilgi vermeden
> (burada sadece php konuşulması gerekiyormuş gibi) şunu nasıl yaparım gibi
> sorular soruluyor ve sorunun bir php sorusu olduğu bile belli değil. Hayır
> [...]

Nacizane fikrim: linux-php-mysl-programlama diye bir liste açacaksın. Ondan
sonra orada PHP ve MySQL'i Windows'da çalıştıran insanlardan gelen soruları
cevaplayacaksın.. Ya katı olacak ve sorulan sorunun tüm detaylarını isteyecek
hattâ ilk mesajda verilmediyse cevaplamayacaksın, ya da her soruyu
cevaplayacaksın, sık sık sinir olsan da, iki günde bir "Hey Allam" çeksen
de..

O yüzden, listede bir değişiklik yapmadan uygulanabilecek tek çözüm, liste
üyelerinin, gereken tüm bilgileri verilmeyen sorulara cevap vermemesi bence.

Ha, diyeceksiniz bu yazdıklarının linux-programlama ile ne ilgisi var. Yok.
Ama ilgisiz şeyler çorbasında bizim de tuzumuz bulunsun :) Hem belki
insanların tavrının düzelmesine faydamız dokunur..