[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

---------

[Linux-programlama] Re: upload ftp sorunu

From: Alişan Balta <alooma_at_gmail.com>
Date: Thu, 25 Oct 2007 14:09:54 +0300

efendim şimdi programcı arkadaşlar misal php-mysql ile hazırlamış olduğu
siteyi ftp ile upload etmek isterken hostta rarlı veya parçalı dosyaların
bir işe yarmıyacağını anladığı anda farklı bir yönteme ihtiyaç
duyarlar.Buyöntem bir api kullanıp "programlama" ile font üzerinde
değişiklik yapmak ta
olabilir mesela.Başka önerisi olan lütfen?

25.10.2007 tarihinde Mehmet Zahit Ates <zahit_at_mehmetates.org> yazmış: