[Linux-programlama] Re: php ile sistem komutlarını çalıştırma

---------

[Linux-programlama] Re: php ile sistem komutlarını çalıştırma

From: Rüştü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Sun, 23 Dec 2007 22:10:41 +0200

Merhabalar,
wheel sudoers inizde tanımlı değil..bundan olsa gerek şifre istemesi..
veli diye bir kullanıcınız varsa orda deneyin ..

http://sudo.rtin.bz/sudo/sample.sudoers
örnek sudoers dosyası

http://www.gratisoft.us/sudo/man/sudoers.html
sudoers manual..

Sisteminizin freebsd olması bir fark yaratırmı bilmiyorum..
man sudoers
belkide fikir verebilir..

Ayrıca sudo root şifresi değil kullanıcının şifresini ister bildiğim
kadarıyla...

Sevgiler,
Rüştü .