[Linux-programlama] Re: WEB Programlama için root kullanıcısı mı olmak gerekir.

---------

[Linux-programlama] Re: WEB Programlama için root kullanıcısı mı olmak gerekir.

From: Doruk Fisek <dfisek_at_fisek.com.tr>
Date: Mon, 24 Dec 2007 00:05:31 +0200

Sun, 23 Dec 2007 18:30:38 +0200, Yaþar ÖZANLAÐAN
<yasarozanlar_at_gmail.com> :

> Normal kullanýcý hesabý ile oluþturulan web sayfasýný /srv/www/htdocs
> dizinine kaydetmek için oturumu kapatýp root ile tekrar sisteme girip
> kaydetmek zorunda kalýyorum. Kullanýcý hesabýmdan çýkmadan bu iþlemi
> nasýl yapabilirim?
Ozel olarak kullanici yetkilerini ayarlayarak kurdugunuz bir web
uygulamasi yoksa, dizinin ve altindaki dosyalarin sahibini kendi
kullaniciniz yapin?

Konsolda root olduktan sonra,

chown -R kullanici /srv/www/htdocs

komutu isinizi gormeli.