Re: [Linux-programlama] Re: HTML 4.01 nested lists

From: Recai Oktas (roktas@omu.edu.tr)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 17:40:17 EET

* Volkan YAZICI [2005-02-19 05:12:58+0200]

> [...]
> 7: <li>1</li>
> 8: <ol>
> 9: <li>1a</li>
> 10: <li>2a</li>
> 11: </ol>
> 12: </ul>
> 13: </body></html>
>
> Line 8, column 4: document type does not allow element "OL" here;
> assuming missing "LI" start-tag
>
> <ol>
> }}}

> kullanınca gerçekten de sorun çıkmıyor W3 Validator'da, fakat bu sefer
> istediğim liste görüntüsü olmuyor. OL'nin en başında UL'den kalma bir

Dogrusunu onermisler. Sirasiz liste bildirdigine gore o "imlec
noktasi"ni zaten beklemen gerekmiyor muydu? Yani _semantik_ olarak
(ontanimli bicemle) beklenilen bir davranis bu. Karsina cikan goruntu
arzu etmedigin birsey ise ya semantikle oynayacaksin (farkli etiketler
vb.) ya da Enver'in bahsettigi gibi CSS'ye basvuracaksin.

[...]
> Herneyse, Nested List örneği hakkında güzel bir e-posta W3C amcalarımın
> kucağında olacak az sonra.

Oneri almak seklinde bir ileti olabilir, ama bence bunu bir "hata" veya
"wishlist" olarak bildirmen yanlis olacaktir.

--
roktas