[Linux-programlama] Re: HTML 4.01 nested lists

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 05:12:58 EET

Merhaba,

On Sat, Feb 19, 2005 at 04:24:09PM +0200, Nilgün Belma Bugüner wrote:
> Onlar olmasa n'apardık :-)
>
> Kullanmaktan kaçınırsanız ve bu kaçınanlar artarsa, atıl olur,
> kullanırsanız, olmaz :-) Talep varsa arz olacaktır.

Ben de sırf bu nedenlerden dolayı bir e-posta göndereceğim az sonra.
Hayır madem özellik OBSOLETE değil, neden http://validator.w3.org/
saçma sapan hatalar veriyor!

vim: set fdm=marker fmr "{{{,}}}":
{{{ W3 Validator'da örnek bir Nested List denemesi
 1: <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN">
 2: <html><head>
 3: <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html;
        charset=ISO-8859-9">
 4: <title>Example Nested List</title>
 5: </head><body>
 6: <ul>
 7: <li>1</li>
 8: <ol>
 9: <li>1a</li>
10: <li>2a</li>
11: </ol>
12: </ul>
13: </body></html>

Line 8, column 4: document type does not allow element "OL" here;
assuming missing "LI" start-tag

<ol>
}}}

kullanınca gerçekten de sorun çıkmıyor W3 Validator'da, fakat bu sefer
istediğim liste görüntüsü olmuyor. OL'nin en başında UL'den kalma bir
imleç noktası yer alıyor.

> Kodunuzu çeşitli istemcilerle denersiniz. Hepsinin olabildiğince
> desteklediği biçime getirir bırakırsınız. Bu işin standardı budur.

Bence her tarayıcı için ayrı kod yazmaktansa, ortada bir standart olsa
da herkes ona uysa daha iyi olmaz mı? (Kaldı ki W3C bu iş için burada
deÄŸil mi?)

Herneyse, Nested List örneği hakkında güzel bir e-posta W3C amcalarımın
kucağında olacak az sonra.

İlginizden dolayı teşekürler.
İyi çalışmalar.