[Linux-programlama] Re: HTML 4.01 nested lists

From: Volkan YAZICI (yazicivo@ttnet.net.tr)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 06:04:38 EET

Merhaba,

On Sat, Feb 19, 2005 at 05:40:17PM +0200, Recai Oktas wrote:
> * Volkan YAZICI [2005-02-19 05:12:58+0200]
>
> Dogrusunu onermisler. Sirasiz liste bildirdigine gore o "imlec
> noktasi"ni zaten beklemen gerekmiyor muydu? Yani _semantik_ olarak
> (ontanimli bicemle) beklenilen bir davranis bu. Karsina cikan goruntu
> arzu etmedigin birsey ise ya semantikle oynayacaksin (farkli etiketler
> vb.) ya da Enver'in bahsettigi gibi CSS'ye basvuracaksin.

Bunu anlayamıyorum: Neden elimizde daha önce varolan bir özelliği geri
almak için uğraşmaktansa, şu an bize sunulan sınırlı özellikler ile
yetinmeye çalışıyoruz?

Yarın bir gün UL'yi kökten DEPRECATED ederler o zaman da en iyisi HTML
yerine artik ASCII sanatı kullanmak deyip PRE tag'ları arasında
akrobatik gösteriler mi yapacağız? :) Çok çabuk pes ettik gibime
geldi. ;)

Yanlış anlamayın, elbette bu konuda siz benden çok daha fazla deneyime
sahipsiniz, fakat ben de böyle güzel bir özelliğin neden kaldırıldığı,
onun yerine neden daha meşakkatli yöntemleri tercih etmem gerektiği
konusunda halen tatmin edici bir cevap alabilmiÅŸ deÄŸilim.

Sanırım ileti fazla uzadı. Ben de daha fazla uzatmadan mesajı W3C
Specification Editörü Dave Raggett <dsr@w3.org> amcama yollayıp,
sonuçtan sizleri de haberdar edeceğim.

İyi çalışmalar.