Re: [Linux-programlama] HTML 4.01 nested lists

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@belgeler.org)
Date: Sat 19 Feb 2005 - 16:24:09 EET

Selam,

Deprecated (tavsiye edilmeyen), kaldırılmış anlamına gelmiyor.
Obsolete (atıl olmuş) işaretli olanlar kaldırılmış sayılabilir,
bunlara istemcilerin bazıları desteği kesmiş demektir.

belgeler.org'da bol bol iç içe liste var. En azından her sayfa iç içe
DL listelerinden oluşuyor. Alt başlıklar girintilidir dikkat ederseniz.
Bu girintiler DL ile yapılıyor. Hatta, /menuindex.html ile açılan
soldaki liste iç içe listenin katmerlisidir (1MB'lık bir liste).
Gönül rahatlığıyla kullanabilirsiniz. Onlar olmasa n'apardık :-)

Kullanmaktan kaçınırsanız ve bu kaçınanlar artarsa, atıl olur,
kullanırsanız, olmaz :-) Talep varsa arz olacaktır.

Sanki bütün html istemcileri için bir standart oluşmuş da
standardı belirleyecekler... Daha DOM'ları birbirine uymuyor.
Geçin geçiiin bunları.

Kodunuzu çeşitli istemcilerle denersiniz. Hepsinin olabildiğince
desteklediği biçime getirir bırakırsınız. Bu işin standardı budur.

Esen kalın,
Nilgün

Cumartesi 19 Şubat 2005 03:08 sularında, Volkan YAZICI şunları yazmıştı: