Re: [Linux-ag] Secondary dns

From: serkansoker (serkansoker@mynet.com)
Date: Sun 15 Jan 2006 - 00:51:40 EET

Cevabınız  için tşk ;

test amaçlı şöyle bir çalışma yaptım.

2 adet primary dns kuruyorum.

1. dns1.mysite.com.tr 81.215.138.1
2. dns2.mysite.com.tr 81.216.100.20
nic.tr kaydediyorum.

Kullanıcı dns olarak 193.192.100.100 kullanıyor..
www.mysite.com.tr  baglanmak isteyince dns1 devreye giriyor.
- 1. Adsl'i kapattım.
- Kullanıcı baglanmak istediginde  2. dns devreye giriyor ve 2. dns gosterilen ip adresine baglanıyor.
  Buraya kadar problem yok ! ( 193.192.100.100 dns2 yi biliyor )

- 1. Adls'i acıyorum. Fakat kullanıcılar  2. Adsli ( dns2.. ) kullanmaya devam ediyorlar.

 193.192.100.100 'un Dns2 'yi unutması ve Dns1'i kullanması için ne yapmalıyım ?

Tşk

Serkan