Re: [Linux-ag] Secondary dns

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Sun 15 Jan 2006 - 01:22:43 EET

Hicbirsey...

DNS sistemi o şekilde "failover" olarak çalışmaz...

Yapmak istediğinizi anlıyorum ama ne yazık ki bunun öyle bir yolu yok.

Aradaki DNS sistemleri sizin www adresinizi akillarinda tutarlar ve
kolay kolay unutmazlar.

Ya evdeki ya da isteki makinayi surekli acik tutmaniz gerekiyor.

Belki bazi scriptlerle digeri acildiginda ona yonlendirme yapabilirsiniz.

Ornegin:

www.mysite.com ilk_ip
web.mysite.com ikinci_ip

www.mysite.com adresinde bir script tutarak eger web.mysite.com aciksa
kullanicilari web.mysite.com adresine yoneltirsiniz, degilse www ile
hizmet verirsiniz.

Hangisi aciksa ondan hizmet alsin yapamazsiniz, bunun yolu yok.