[Linux-ag] Secondary dns

From: serkansoker (serkansoker@mynet.com)
Date: Sat 14 Jan 2006 - 23:20:50 EET

Merhaba ;

2 adet statik ip li adsl baglantım var. ( ofis ve evde olmak uzere )

 Ofisteki bilgisayarımda Dns , web server ve mail server hizmeti var.

    Adsl' deki kısasureli kesintiler olmakta, Kesinti anında hizmetin evdeki bilgisayarımdan devam etmesini istiyorum. Ofisteki bilgisayarım internete cıktıgı anda hizmetin ofisten devam etmesini istiyorum.

 -   2 Adet primary dns 'mi kurmalıyım ?
 -   2 Adet primary dns olunca ilk istegin ofisteki bilgisayara yapılmasınmı nasıl sağlarım?

teşekkürler ;

Serkan