[linux-network] Re: Yardim Postfix - user ve outlook ayarlari

---------

From: Sezayi Buğdaycı (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Sat 27 Sep 2003 - 03:09:30 EDT

    > E-posta alirken mi, gonderirken mi veriyor bunu? cyrus-sasl dediginize
    > gore; sanirim gonderirken...

     Outlook göder/Al işlemini başlattildigi zaman ilk baglanti aninda veriyor.

    > Gercek kullanicilari normal kullanici ekleme ( useradd ) ile
    > yapabilirsiniz. Ama isterseniz bunlari MySQL ya da PostgreSQL uzerinde de
    > tutabilirsiniz. http://www.linux.org.tr/belgeler/postfix.html adresindeki
    > belge sanirim yardimci olur.

    > Ustte kullanicilari nasil tanimladiginiza bagli. passwd komutu ile ya da
    > veritabanindan degistireceksiniz.
    >

    > Mandrake sayfasindaki belgeye bakar misiniz? Sizde sanirim kavramlar net
    > degil.
     Malesef henüz net değil. Simdiye kadar mail ile ilgim sadece kullanici
    olarak mail alip/Gönderme işlemi
    idi.
    Söylediginiz sayfaların cogunluguna bakiyorum . Aradigim Outlook / Postfix
    baglantisini net olarak anlayamadim.
    Not: CE> Linux =FCzerinde IPmi nas=FDl =F6=F0renebilirim? Komutu var
    CE> m=FD? Daha de= tayl=FD=20 bilgi sunan program var m=FD?
    gibi goruntuler olmamasi icin Turkce karekterler(yoksa character
    miydi? )kullanmadim.

     Selamlar.