[linux-network] mrtg ve mib dosyalari

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 27 Sep 2003 - 09:19:07 EDT

    Merhaba

    Elimde degisik switch ve routerlar ile bunlara ait internetten ve uretici
    firmalardan topladigim MIB dosyalari var.

    MRTG ile bu MIB dosyalarini kullanarak daha fazla bilgi edinmek istiyorum.
    MRTG icindeki dokumantasyondan anlayamadim. Sanirim bu MIB konusu
    tam kafama oturmadigindan google ile buldugum binlerce dokumandan da
    bir sey anlamadim.

    MRTG ile elimdeki herhangi bir MIB dosyasini nasil kullanacagima dair
    ornek bir cfg dosyasi ornegi verebilir misiniz? Belki ornek uzerinde
    inceleyip tumdengelim yoluyla cozerim derdimi.

    Saygilar.
    Umut