[linux-network] Re: Listede sorun mu var?

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Thu 25 Sep 2003 - 08:48:32 EDT

    Selamlar,

    Surekli disk islemleri olmayacaksa ide bir disk kullanmanizda sakinca
    yok bence. Hele ki yeni ideler cokda kotu sayilmazken :)

    Ancak makinayi guzel bir yerde tutmaya ozen gosterin derim, sonucta
    yedekleme unitenizin heba olmasi kotu olabilir :)

    Tozsuz serin bir oda cok guzel olur :)

    Kolay gelsin

    Not: Surekli islemden kastim her an birileri bagli olup disk islemi
    yapacak degil yedekleme icin sanirim.

    ----
    M.Sinan
    On Thu, 2003-09-25 at 15:44, Huseyin Mercan wrote:
    >  Ben de listede bir sorun var diye d=C3=BC=C5=9F=C3=BCnm=C3=BC=C5=9Ft=C3=
    =BCm ama mail ula=C5=9Ft=C4=B1=C4=9F=C4=B1na g=C3=B6re