[linux-network] Re: ---GPL TÃCARà YAZILIM Projesine katýlýmcý arýyorum

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 07 Oct 2003 - 06:10:08 EDT

    Selam,

    Yazılımın lisansının GPL olması yazılımın ticari olmasına engel değildir.
    GPL sadece yazılımın kodlarının kamu malı olarak açık kalmasını sağlar.

    Ayrıca burada ticari yazılım derken sanırım kullanım amacının kastediliyor.
    Çünkü bir muhasebe yazılımı ticari amaçlı bir yazılımdır.

    Esen kalın,
    Nilgün

    Salı 7 Ekim 2003 13:13 sularında, Murat Arslan şunları yazmıştı: