[linux-network] Re: SpamAssassin

---------

From: Deniz Koçak (uyku@gmx.com.tr)
Date: Mon 06 Oct 2003 - 16:34:15 EDT

    Spamassassin spam i=C3=A7in ger=C3=A7ekten etkili bir program ama procmail =
    gibi bir MDA=20
    isinize cok yaracaktir spamassassin tek basina posta kutularinizi ve dagiti=
    mi=20
    idare edemeyecegi icin procmail maildrop vs. gibi bir yazilima daha=20
    ihtiyaciniz vardenilebilir.(maildrop'un sistem kaynaklarini daha idareli=20
    kullandigi soyleniyor.)