[linux-network] Routing

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Wed 08 Oct 2003 - 03:17:32 EDT

    Selamlar
    Local network um de bir routing yapmam gerekiyor

    192.168.0.144 diye bir server ım var bu server multicast yayın yapıyor
    192.168.0.2 diye aynı mantıkta yayın yapan başka bir server ım var bu server da brodcast yayın yapıyor fakat benim istediğim şöyle
    local network deki makinalar 192.168.0.2 nin 139 portuna gitmeye çalıştığı zaman bunu 192.168.0.144 e yönlendirmesini istiyorum ama sadece 139 uncu port tan gitmek istediği zaman bunu yapmasını istiyorum NAT la bunu nasıl yapabilirim
    örnek bir rule yazarsanız çok sevinirim..

    İyi Çalışmalar.