[linux-network] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 16:44:10 EST

    On Sat, 2003-11-22 at 23:27, Mustafa Akgul wrote:

    > postfix sendmail'in yerine gecmek icin, gecisin cok kolay
    > olmasi icin ozel ozen gosteren bir MTA'dir. varolan
    > parcalardan birin adi sendmail'^dir. Bu sendmail
    > yazilimindan tamamen bagimsiz bir parcadir.
    >
    > mail gondermek icin kullanilan bir smtp clientdidir.
    >
    > pek cok programda, cgiscriptinde vs
    > /usr/lib/sendmail kullanilir. postfix'in sendmail wrapper'i
    > Eric Allamn'in sendmaili ile uyumludur, ama odna bagimsiz
    > bir yazilimdir.
    >
    > Saygilar
    > Mustafa Akgul

    Verdiginiz aciklayaci ek bilgi icin tesekkurler. Zaten postfix'in
    sendmail'i yani sendmail MTA'sini kullanmadigini biliyoruz. Bundan
    dolayi bu konunun uzerinde durmustum. Ancak daha sonra gelen yanitta
    "sendmail'in bir bolumu" gibi yuvarlak bir ifade gorunce detaya inme
    ihtiyaci hissetmedim. Zira boyle iddiali bir soylem icin "bir bolum"
    yerine "sunlar sunlar" gibi net bir seyler belirtilmesi gerekliydi.
    Ancak sizin verdiginiz yanit en azindan listedeki diger ilgili kisilerin
    yanlis bilgilenmelerini engelleyecektir.

    Saygilar,

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar