[linux-network] Re: Ynt: Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 16:37:06 EST

    1. Konu biraz benim yuzumden uzadi, kusura bakmasin artik kimse.

    2. postfix ve sendmail ayni isi yapan alakasiz yazilimlar.
    Postfix icinden cikan ve sizin sendmaili kullanir dediginiz:
    Sadece geleneksel /bin/sendmail komutudur, uyumluluk
    acisindan ve eski programlarin postfix'i sendmail sanmalari
    icin yapilmistir.

    3. liste linux-network, linux-danismanlik degil. kurumsal
    altyapilarini bilmedigimiz icin tavsiye vermemiz sanirim dogru
    olmaz. Kurumsal degisiklikler yine kurumsal yollarla yapilmali
    bence, cunku insanlar gider, kurumlar kalir. Belki ancak
    fikir verebiliriz...

    4. Her yazilimda acik cikabilir. Bunlarla yasamak kisilerin
    kendi tercihidir. Oyle olmasa tofas en cok satan araba olmazdi.
    :) Ama bence sonuna kadar haklisiniz

    Saygilar