[linux-network] Ynt: Re: Ynt: Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Mon 24 Nov 2003 - 12:53:22 EST

    Selamlar,
    Arkadaşlar bu konu gereğinden çok fazla uzadı ancak,
    çok uzun zamandır listeden tanıdığım linux guru'su iki arkadaşımın (M.Kemal
    Ergür ,Mustafa Akgül)postfix/sendmail ilişkisine takılmalarına ve tarzlarına
    şaşırmadım desem yeridir.
    Ben postfix sendmail yazılımını bir plugin gibi kendi içinde kullanıyor
    demedim.
    Eric allman,ın yazdığı sendmail MTA,in tarihçesi sayılabilir. ancak
    özellikle postfix 1.0 ve 1.1 versiyonunda eric allmanın code'ları vardır.
    (Örnek mail.local - code cleanup -retrying )
    Bu da son derece doğaldır, çünkü yazılım yapan insanlar library olarak başka
    code'lardan yararlanırlar, bu library'leri yeniden yazmak gibi bir saflığı
    genellikle yapmazlar.
    Herkese bu vesileyle iyi bayramlar diliyorum.

    Saygılar

    Yunus ÇİÇEK