[linux-network] Re: internet Qzerinden?= mysql servera erişim...

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 10:01:46 EST

    Merhaba...

    MySQL'e uzaktan baglanmis oldugunuz kullanicinin uzak erisime yetkisi
    olmayabilir. Bunun icin MySQL'deki mysql adli veritabaninda bulunan host
    adli tabloda bu kullanicinin uzak erisim icin tanimlanmis olmasi gereklidir.
    Su an yalnizca "local" baglantilar icin erisiminiz vardir.

    Bunu bir kontrol edin. Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org