[linux-network] internet Qzerinden?= mysql servera erişim...

---------

From: Ender (k3di@hiperaktif.com)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 09:50:33 EST

    Merhabalar.
    Komut satirindan uzaktaki mysql sunucuya baglanmaya calisiyorum fakat

    /usr/bin/mysqldump: Got error: 1045: Access denied for user:
    'Kariyer@abn2-196.ist-avrupa-ports.kablonet.net.tr' (Using password:
    YES) when trying to connect

    şeklinde bir mesaj aliyorum. Fakat ssh ile sunucunun bulundugu makinaya
    login olup islemi oradan denedigimde islem gerceklesiyor. Bunun sebebini
    bana aciklayabilir misiniz? Şimdiden tesekkur ediyorum. Iyi calismalar.

    Ender GÜLER