[linux-network] Re: internet Qzerinden?= mysql servera erişim...

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 10:07:37 EST

    Eger MySQL icerisinden GRANT komutu ile bu yetkileri verecekseniz, az yetki
    presibine uyarak yalnizca "gerekli" olan yetkileri verin. select, insert,
    delete, update gibi yetkiler isinize goruyor ise all privileges yapmayin.

    Hoscakalin...

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org