[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 22:41:35 EEST

    Bu dogru ancak bu switchin hub gibi calismasi anlamina gelirki hicbir =
    akilli admin bunu yapmaz. Switchi kaldirip yerine bir hub koyar olur =
    biter. Ancak illegal yapacaksaniz bu dediginiz switch sniffing olayina =
    giriyor. Bir porttan random mac adresleriyle (mac spoof) veri =
    yollarsiniz mac tablosu dolunca switchi snifflersiniz.