[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 10 Jun 2003 - 22:33:27 EEST

    Switchler icin bunu yapmanini yolu arkadaslarinda dedigi gibi snmp =
    supportu ve kendi yazilimi olan bir multilayer switch kullanmak. Cisco =
    gibi bazi firmalarda bu yazilimda ucretli. Ancak Avaya HP-Lucent =
    switchlerinde bunu destekleyen RMON isimli bir program veriyor ve =
    ucretsiz. Bu program sayesinde switchlerden port veya ip bazinda =
    istemediginiz kadar bilgi ve istatistik alabiliyorsunuz. Bu yuzden bunu =
    snifferla yapmaktansa para verip iyi bir management multilayer switch =
    alarak yapmak gerekiyor. Tabi bazi seyler karsiliksiz olmuyor :o)