[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Metin Pasaoglu (pasaoglum@itu.edu.tr)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 08:06:07 EEST

    bilgi olsun diye, switchler sniff edilemez diyen arkadasa yazilan mail hakkinda
    konusuyoruz herhalde. mailin icindeki "sistem sorumlusu olmayan kisilerin" bu
    isi yaptigi tanimi "akilli admini" icermiyor gibi geldi bana. Ayrica bu
    aktiviteden nasil korunulacagini belirttim. Adina mac spoof demeim ama nasil
    yapildigini ve ismini cok iyi biliyorum, bana aciklama yapmasan da olur.

    Simdi sadece sormak istiyorum maili okurken, ne dusunuyordun, nasil okudun da
    boyle bir maili atiyorsun... Yazilanlara ve hangi maile cevap olarak
    yazildigina bakip, oyle infaz yaparsan iyi olur.

    Iyi calismalar
    Metin Pasaoglu