[linux-network] Re: Sniffer ...

---------

From: Kaan Gunes Celik (kaan@kibrisim.net)
Date: Wed 11 Jun 2003 - 03:15:17 EEST

    Selamlar,

    Bazi arkadaslar zaten belirtmis. Switch destekliyorsa port mirroring ile
    sniffer makinenin bagli oldugu porta trafigi gonderin.

    Ben sahsen ntop kullaniyorum. Nmap ve lsof destegini de eklerseniz gayet
    guzel grafikler cikartiyor. Yalniz trafigi bir sureligine tutuyor sonra
    sayaclari resetliyor. Yeterince hafizasi olan bir makinede sayaclari
    resetlememesini de saglayabilirsiniz. Gayet guzel bir web arabirimi var.
    Exploitler yuzunden her zaman icin en son surumunu cekmenizi oneririm.
    www.ntop.org

    Ondan ayri swiche bagli olmak uzere SNMP de gayet guzel is gorur. Swich IP
    Accounting yapabiliyorsa show komutlarini inceleyin.

    Saygilar,
    Kaan