[linux-network] Re: squid ile ilgili

---------

From: Hipopotamus (ikaraagac1@e-kolay.net)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 21:46:29 EEST

    sanirim java konusunda haklisiniz.Daha oncede iptables konusunda yardiminiza
    basvurmustum Usta yardimci olmustunuz .Cok tesekkurler.Fakat o zaman ana
    makinaya linux kurmustum ve basaramamistim sonuca ulasmayip eski sisteme
    gectim.Fakat simdi bagimsiz bi makinaya smb squid ve bind kurdum
    clientlarada proxy adresleri girdim ve hersey gayet guzel calismaya
    basladi.super.
    Susenin bir onceki versiyonunda irc ye bi irc client ile baglandigimda proxy
    kullaniyorsun diye atiyordu ircden fakat su anda gayet normal.Acaba redirect
    on durumda oldugu icinmi?Kafama takildida.
    sanirim SguidGuard ile istedigimiz kelimeyide blocklayabiliriz.Budurumda
    bitmek bilmeyen butun Dialer lari bloclayabilirim sanirim.Dogrumu?

    iptables formulunu bi yere not etmistim.Edicemde.Bitmek tukenmeyen bi
    sabriniz var .Tesekkurler.

    Dokuman okumaktan Telef olmus durumdayim.:)) Durmadan Devam.

    Tesekkurler Ustad.