[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 21:50:57 EEST

    sorun verilen sabit ipyi nrede kullanmam gerektigi galiba. proxy IN' de=20
    kullansam modemi bridge olarak kullanmam gerekiyor. anladigim kadari ile AD=
    SL=20
    modemimde NAT yapmam gerekiyor.=20
     Modem ZyXSEL 650R nat tablosu var ama daha =F6nce hi=E7 kullanmadim bir de=
    niycem=20
    ama bu modemi kullanan bir arkadas varsa yardim edebilirmi?

    normalde calisiyor ama sabit ip kullnilmiyor. benim amacim siteme disaridan=
    =20
    ulasilabilecek mailserver ve ftp server eklemek. mevcut yapiyi tekrar=20
    veriyorum.

    yerel-ag ---- SQU=DDD+iptables -------------ADSLModem+Router --------------=
    =2D--

    bu semaya gore sabit ip squid ve adsl modem arasinda olmali gibi. o zaman=20
    ADSLnin kullnim sekli nasil olmali (Bridge/Router ) ? bu haliyle router=20
    olarak calisiyor.

    =C7ar 30 Tem 2003 21:12 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi