[linux-network] Re: cajun, network, vs

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 21:16:31 EEST

    On Wed, 30 Jul 2003 14:30:01 +0300
    G=FCrkan KARABATAK <gkarabatak@firat.edu.tr> wrote:

    > Cajun hakkinda ne ogrenmek istiyorsunuz?

    ag uzerinde bir kac tane 550'im var.
    hepsinin kendi interface ip'leri var.

    tum ag uzerinde route islemi sorunsuz.
    gerci netbios over tcp/ip sebebiyle
    1-2 dakika icinde trafik toplami gigabyte
    seviyesine ulasiyor. neyse bu baska bir sorun. (MS)

    Sorum su: 550'lerden bazilarina ping atamiyorum,
    web interface'lerine ulasamiyorum. Her ne kadar
    arkalarindaki pcler kendi arasinda ve diger 550'lerin
    arkasindaki bilgisayarlara ulassa ve ping atsa da bazi
    550'ler ip'lere cevap vermiyor.

    cevap veren 550'lerin running-configuration'larini
    calismayanlar startup-configuration olarak aktarip
    restart ettim. ancak durum degismedi.

    gozumden kacan bir sey mi var? belki security
    ya da baska bir konu ile ilgilidir. neden bazi 550'ler'e
    ping bile atamiyorum :-)

    Saygilar.