[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 19:44:09 EEST

    =C7ar 30 Tem 2003 19:16 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    ADSL Router otomatik IP alarak internete cikiyor.=20
    proxy serverde routerdan otamatik ip alarak yerel agi internete cikariyor.=
    =20

    > Kullandiginiz modem routing gorevimi goruyor yani icerideki =3D
    > bilgisayarlariniz routerdan dhcp ile ozel lan ip si alarak modem =3D
    evet, su sekilde=20
    192.168.x yerel ag -> (proxy-server) -> (adsl+modem+router) - > wan

    bridge olarak nasil ayarlanir hic bir fikrim yok.

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi