[linux-network] Re: ADSL Modem+Route ile yerel aga ulasim

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Wed 30 Jul 2003 - 19:16:52 EEST

    Kullandiginiz modem routing gorevimi goruyor yani icerideki =
    bilgisayarlariniz routerdan dhcp ile ozel lan ip si alarak modem =
    uzerindenmi internete cikiyor yoksa modeminiz bridge mantigiyla gercek =
    ip yi servera bilgisayara veriyorda serverdanmi interneti =
    paylastiriyorsunuz?

    Eger modeminiz router mantigiyla calisiyorsa ve icerdeki bilgisayarlar =
    lan ip si kullaniyorsa bunu modemin web yonetim kisminda yapabilirsiniz. =
    Sanirim modeminiz bu sekil bir server publishing olayini destekliyordur.

    Eger modem bridge gibi calisip sabit ip yi server makinaya veriyorsa bu =
    durumdada server makinada DNAT yapip gelen istekleri iceriye =
    alabilirsiniz. Bunuda iptables la rahatlikla yapabilirsiniz
    Saygilar