[linux-network] Re: Fwd: Re: content management icin ozgur yazılım

---------

From: Sancar Saran (saran@sim.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 11:23:41 EEST

    On Tuesday 22 July 2003 10:21, you wrote:
    > From: Sancar Saran <saran@sim.com.tr>

    > bu soylediginiz yazılımlari ilk defa duydum fakat bu konuda cok yeniyim.
    > Konuyu arastirmaya henuz basladim. Bir bilgim olmadigi icin ilk olarak
    > sizlere sorayim dedim. Bunlar arasinda en profesyonel veya en kullanışlı
    > olanı hangisi bana yardimci olursaniz sevinirim.Bide bu yazılımların
    > kodları ne ile yazılmış.

    Selam,

    bunlar biraz afaki sorular, bizer burda danismanlik hizmeti vermiyoruz.
    Ihtiyaclarinizi veya beklentilerinizide bilmiyoruz. Bu programlarin tamami
    open source olup, oldukca yaygindirlar.
    Yukarida bahsi gecen isimleri aratip, tanitim sayfalarina bakip, iyi kotu
    fikir edinmeniz, ihtiyaclarinizi, beklentilerinizi belirtip o sekilde yardim
    aramanizi tavsiye edebilirim

    Kolay gelsin