[linux-network] Re: Fwd: Re: content management icin ozgur yazılım

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Tue 22 Jul 2003 - 10:47:07 EEST

    22.07.2003, 10:21, okan kahraman wrote:
> [...]
    ok> bu soylediginiz yazılımlari ilk defa duydum fakat bu konuda cok
    ok> yeniyim. Konuyu arastirmaya henuz basladim. Bir bilgim olmadigi
    ok> icin ilk olarak sizlere sorayim dedim. Bunlar arasinda en
    ok> profesyonel veya en kullanışlı olanı hangisi bana yardimci
    ok> olursaniz sevinirim.Bide bu yazılımların kodları ne ile
    ok> yazılmış.

    http://www.dcp-portal.com/

    Cogu php ile yazilmis. Profesyonellik derken neleri kastediyorsunuz
    biraz daha acarsaniz daha iyi cevap verilebilir saniyorum. Ama en
    iyisi kurup denemek olur herhalde.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr