[linux-network] squid kullanimi ile ilgili

---------

From: Abdullah Teke (apo@bornova.ege.edu.tr)
Date: Wed 23 Jul 2003 - 01:34:39 EEST

    Benim s=F6yle bir sorum olacak, =F6rnegin bir online kitap database i var=
     ve bu
    database'e ip adresi 155.223.0.0 networkunde olan clientlar baglanabiliyo=
    r.
    Ben ise bu database'e ip numarasi bu network disindaki kullanicilarin
    baglanabilmesini istiyorum tabi bu network disindaki kullanicilar
    kendilerine verilen kulllanici adi ve sifreleri ile gerceklestirecekler. =
    Bu
    is icin squid kullanabilir miyim?Ilginize tesekk=FCrler